jannikeochsurprise

Alla inlägg den 5 september 2012

Av Jannike Magnusson - 5 september 2012 08:37

 


För att komma till tävlingen så klicka HÄR

För att komma Cheval Ridsports hemsida så klickar du HÄR


Av Jannike Magnusson - 5 september 2012 06:52

Först måste jag säga att gårdagens träning var toppen, är nöjd med mig själv och min älskling :)


Vi fortsatte att bygga på det som vi gjorde förra gången, dvs studs. Började med travbommar och ett hinder, sen blev det fler och fler. I slutet hade vi 4-studs sen ett galoppsprång och en oxer.


Det som jag blev mest super glad över var det som Gunilla sa efter sista gången jag hoppade! Hon bara log och sa att jag har verkligen utvecklats sen första gången/erna, jag sitter rakt över hästen istället för att vara sne så vi bara drog snett över hinder och efter.

Super roligt att höra, sånt gör mig så glad :)


Det som också var riktigt bra som hon sa var att hon jobbar inte bara för att dom som tränar för henne bara måste komma upp i höga klasser och så, utan det som gör henne mest glad är att se att hennes elever utvecklas!

Mycket bra sagt, det gillas :)


 

Ovido - Quiz & Flashcards