jannikeochsurprise

Alla inlägg den 18 september 2012

Av Jannike Magnusson - 18 september 2012 21:40

I eftermiddags ville jag bara stryka ett fett tjockt streck över dagen, gömma mig under täcket med hög musik som kunde överrösta tankar och känslor.


Men sen tog jag tag i min telefon och ringde hem och pratade med pappa, så skönt att kunna få ur sig saker som verkligen har gnagt på mig. Så det var bra att jag pratade med pappi, speciellt när jag var glad när vi la på :)


Mamma och Pappa <3 Jag älskar er oändligt mycket <3

 

Av Jannike Magnusson - 18 september 2012 07:24

Igår kväll bestämde jag mig för att inte åka och hoppträna ikväll. Inte för att Suppan är sjuk, men hon har varit så trött, seg och helt avig, så för mig så känns det inte rätt att åka och träna, hur gärna än JAG vill det så ska jag vara ärlig och säga att jag skulle faktiskt känna mig lite elak mot Suppan då hon inte riktigt är i form.

Så hon får några vilodagar och så hoppas jag att det gör susen :)


Men nu på förmiddagen ska jag i alla fall in till Eslöv för en körlektion. Så jag borde snart skutta in i duschen ;)


 

Ovido - Quiz & Flashcards