jannikeochsurprise

Alla inlägg den 15 september 2012

Av Jannike Magnusson - 15 september 2012 19:32

Jag kom minsann iväg till stallet idag :)


Plockade fram lite hinder, tänkte att Suppan kanske behövde göra något hon tycker är roligt (och jag) eftersom hon varit så konstig senaste veckan.

Men jag vet inte vad det är med den hästen just nu, visst blev hon glad när hon märkte att vi skulle hoppa och hon hoppade! Alltså har hon inte ont, men något är det..


Men i alla fall så är Surprise bästaste hästen ;)

Hade en 5 1/2 och när vi hoppat det några gånger så blev Jannike busig och ville testa lite ;)  Gav Suppan helt långa tyglar och styr mot 5 1/2 där oxern låg på ca. 90 cm, vi flög över som ingenting :D


Så det var det roligaste idag :)


 

Av Jannike Magnusson - 15 september 2012 12:32

Är så fruktansvärt trött på att ta mig till och från stallet, passa bussar och kämpa med blåst och motvind som det ALLTID är på den vägen... När det är riktigt skitväder är det ännu mindre roligt. På helgerna kommer jag INGENSTANS! Om jag inte får skjuts då.


Har tappat orken, motivationen och tålamodet med detta totalt... Hade jag inte trivts så fruktansvärt bra i detta stallet hade jag letat efter stall här i närheten. Jag har hållit på så här i över 1 år nu, och nu har jag tappat orken till det totalt.


Det är inte lätt att hålla igång hästen så pass mycket som jag vill då jag är helt beroende av allt annat och alla andra.


Ska nog slänga på en film nu och ta tag i att städa då det inte ser så ljust ut för att komma till stallet idag :/


Älskar dig av hela mitt hjärta <3 Du är min värld <3

 

Av Jannike Magnusson - 15 september 2012 09:18

Woho! Nu är äntligen mina Soft Up Pro på väg :)


 

Ovido - Quiz & Flashcards