jannikeochsurprise

Alla inlägg den 1 maj 2012

Av Jannike Magnusson - 1 maj 2012 07:26

Igår anledde jag som sagt till Kalmar City :)

Hade världens tyngsta väska (2 datorer i gjorde verkligen sitt), när jag skulle lyfta in den i tåget så höll jag på att ramla baklänges *haha* Sen är det ju självklart att man måste byta vagndel och alltså lyfta den uppför och nerför trappor och ut ur tåget och in igen... Måste ju klaga lite och säga att jag har sjukt ont i ena armen idag *klenis*


På eftermiddagen igår (Valborg) så åkte jag, mamma och pappa till Skälby 4H-gård och träffade syster, Jessica och Johan :)

Har inte varit där på ett par år och lekplatsen har verkligen förändrats, till det bättre och större :)

Jag och Jessica gick och tittade på djuren och matade kaninerna, och klappade djuren :)  Tyvärr hade mamma min kamera i sin väska och eftersom jag och Jessica gick iväg själva så blev det inga kort just då...

Men vi hade det mysigt där på skalet :)


Men jag har aldrig fattat det roliga med att stå och glo på en rishög som brinner (och kommer nog aldrig förstå det roliga med det heller).


Surprise i söndags när vi var ute och betade i blåsten :)

 

Ovido - Quiz & Flashcards