jannikeochsurprise

Alla inlägg den 15 maj 2012

Av Jannike Magnusson - 15 maj 2012 20:34

Idag kom äntligen dessa ridbyxorna som jag väntat på så länge :)  Dom var verkligen jästte snygga och riktigt sköna, så jag är kanon nöjd :)

Dessutom fick jag en nyckelring i paketet också, det var ju roligt ;)


 

Av Jannike Magnusson - 15 maj 2012 07:41

Ja, då har man lyckats att bli sjuk :/ Inte varit i stallet sen i lördags, igår tänkte jag åka men insåg att jag orkade inte. Var helt orkeslös, orkade knappt hålla i skeden när jag skulle försöka få i mig ngt att äta... Idag känns det inte mycket bättre, men man kan ju alltid hoppas att det blir lite bättre så jag kan åka till min älskade lilla Surprise <3


Så nu blir det nog att dra täcket över huvudet och hoppas på att det blir bättre ;)

 

Ovido - Quiz & Flashcards