jannikeochsurprise

Alla inlägg den 20 maj 2012

Av Jannike Magnusson - 20 maj 2012 19:33

Idag följde jag med Hanna när hon skulle tävla :)

Det har varit en riktig varm dag, redan när vi kom till tävlingsplatsen ca. 08.20 Det var extremt långt mellan parkeringen och själva tävlingsplatsen, kan ju säga så att jag var trött efter halva vägen. Till mitt försvar så har jag ju legat sjuk i en vecka, har ju inte ens orkat rida :/


Men i alla fall så har jag haft en bra dag tillsammans med Hanna, Pia, Rasmus och självklart Qallisma :)

Resultaten för dagen blev en felfri runda i första klassen, duktiga tjejer <3

När det var dags för andra klassen så var Qallisma ganska trött, och det är ju inte så konstigt i den plötsliga värmen (vi hade 24 grader) men Hanna kämpade på och Qallisma gjorde sitt bästa. Det blev 3 nedslag i den klassen.


Men Hanna kom hem med en finfin rosett som hon verkligen förtjänar, och Qallisma också då ;)

Qallisma är ju "bara" 5 år, så då är det ingen omhoppning utan man ska komma felfritt.


Några bilder från dagen :)  Vissa är inte så skarpa då banan var ganska stor, så fick zooma en hel del!


Dagens första klass, 80 cm.

 

     

 


Bilder från, mellan klasserna :)

     

Hjälp! Hon är helt okontrollerbar... Haha, Pia du e bäst ;)


Och så avslutar vi med några bilder från andra klassen, 90 cm.

           

Ovido - Quiz & Flashcards