jannikeochsurprise

Alla inlägg den 19 maj 2012

Av Jannike Magnusson - 19 maj 2012 18:30

Något som jag lärt mig under alla år som ”mobboffer” är hur fruktansvärt elaka tjejer kan vara.
Det jag kommer berätta om nu handlar om mig och 2 andra tjejer, båda hästägare på den tiden. Här kommer dom kallas för E1 och E2.

E1 och jag hade känt varandra länge och hade blivit bästa vänner, vi kunde prata om allt. Inte trodde jag att hon helt plötsligt skulle vända sig så tvärtemot mig.
Den andra tjejen, E2, hade jag inte känt alls lika länge men vi blev ganska snabbt bra vänner.
E1 och E2 kände inte alls varandra (till att börja med då).

Helt plötsligt en sommar så ville typ inte E1 ha något med mig att göra, hon hade ingen anledning utan hon började bara vara väldigt elak mot mig, via internet först och främst.

E2 började också bli elak mot mig vid samma tidpunkt och sa en massa skit till mig, också hon via nätet.

Först fattade jag ingenting och varför förstår jag ännu inte, men jag blev ju bara så fruktansvärt ledsen och kunde inte förstå vad jag hade gjort…

Men vet ni, nu kommer det roliga i den här berättelsen.

Som sagt så var jag och E1 bästa vänner och jag kunde ju ”självklart” hennes användarnamn och lösenord till hennes Lunarstorm. För er som inte har någon aning om vad Lunarstorm är så kan man säga att det var den tidens Facebook, alla skulle ha en.
Jag provade att logga in och Yes, hon hade inte bytt lösenord. Jag gick och läste mejlen mellan henne och E2, här kommer det roliga med deras ”hat-mejl” som bara var riktade mot mig. Allt dom skrev till varandra om vad jag hade ”gjort” var bara rena och skära lögner. Det var så sjukt, den ena var typ tvungen att hitta på värre saker om mig än den andra…

Så deras nyvunna ”vänskap” bestod av lögner och elakheter om mig. Då kunde jag skratta lite åt dom och tänka att dom förtjänar liksom varandra!

Självklart var jag fortfarende ledsen över allt och än idag kan jag liksom inte fatta hur allt började. Men nu ser jag ju mest det komiska i det, mohaha!!

Av Jannike Magnusson - 19 maj 2012 15:08

Har ju helt glömt bort att berätta om det här!


Finaste Diva är nu stolt mamma till fyra små småttinger :)

Bilden är lånad från hennes ägares fb (hoppas det var ok S ;) )


Älskade Diva <3

 



Sen har det blivit lite tillökningar i stallet också, fyra mini små kissekatt ungar.

 

Ovido - Quiz & Flashcards