jannikeochsurprise

Alla inlägg den 17 maj 2012

Av Jannike Magnusson - 17 maj 2012 21:37

 

    

Tävlingen hittar du HÄR.



Av Jannike Magnusson - 17 maj 2012 08:24

Är fortfarende sjuk :/  Är redan riktigt trött på det här, har inte varit i stallet sen i lördags... Har varje dag tänkt att idag kommer jag må bättre så jag kan åka till min älskling, sen när jag inser att det inte går så tänker jag att imorgon kommer jag att vara bättre... Än så länge har mitt positiva tänkande inte funkat :/


Men idag kanske, en liten stund!!! Ska kolla med Stefan om han kan köra mig (om febern kan gå ner lite idag då ;) ).


Btw så har Lotta och jag planerat in en Ullareds-dag :)  Det är ju lite nämre här från Skåneland än när man ska åka från Kalmar som tar typ 4 timmar om jag inte minns fel...


Hundarnas vårkänslor är fortfarende topp ;)

 

Ovido - Quiz & Flashcards