jannikeochsurprise

Alla inlägg den 7 juli 2012

Av Jannike Magnusson - 7 juli 2012 09:01

Först red jag ett dressyr pass. Mycket volter och serpentiner, öppna och sluta. Hon var ganska fin, men hade nog lite träningsvärk sen dagen innan ;)


Efteråt fick hon sig en liten dusch och kraftfoder. Sen fick hon stå inne lite och vila medans jag smörjde och grejade lite. Hon var väldigt nöjd med det :)

Sen innan det var dags att dra sig till bussen så smörjde jag mulen på henne, måste göra det nu på sommaren med solskydds faktor för annars bränner hon sig :/ Flughuvan på och ut i hagen, som vanligt efter ett svettigt ridpass så rullar hon sig direkt när hon kommer ut i hagen. Lilla sötisen <3


Om jag kan komma till stallet idag så blir det nog lite bommar och ngt hinder :)  Känns lite osäkert just nu då Stefan har så fruktansvärt ont i ryggen, men jag hoppas att det blir lite bättre mot kvällningen så jag kan be honom att köra mig ;)


Gammal rullnings bild.

 

Ovido - Quiz & Flashcards