jannikeochsurprise

Alla inlägg den 9 juli 2012

Av Jannike Magnusson - 9 juli 2012 20:49

Bara en stund efter förra blogg inlägget så blev det lite ändringar... Vi åkte till Lund i stället, och där hade vi det riktigt bra :)  Gick på stan och lite så, och åt gott!


Sen åkte jag, mamma och pappa till Surprise :)  Underbaraste hästen <3

Red ett litet dressyrpass, hon var mjuk och samarbetsvillig :)  Hade nog lugnt kunnat rida ännu längre än jag gjorde, men vi var alla ganska trötta, haha!!


Älskar dig, du är mitt Allt <3

 

Av Jannike Magnusson - 9 juli 2012 09:02

Idag ska jag, mamma, pappa och Lotta ner till Ystad.

I natt kommer jag sova hos mor och far i huset dom hyr i Flyinge :)  Men datorn hänger ju med dit såklart, förädrarna har bara en stationär så den kan dom ju inte ta med så dom räknar ju med att få låna min ;)  Undrar bara om pappa klarar av att inte har ngn mus, haha!!! Han kommer nog bli lite halvt galen, men mamma har ju lånat denna förut så kan lite mera!


Det är lite svårt att planera Surprise denna veckan, men hon ska ju ridas och så, men jag får ju nästan ta dag för dag beroende på vad vi gör.

På onsdag får nog pappa och mamma klara sig själva lite för eventuellt ska jag och Pia till Falsterbo :)  Hoppas att det blir så :)


Mamma och pappa <3

 

Ovido - Quiz & Flashcards