jannikeochsurprise

Alla inlägg den 25 juli 2012

Av Jannike Magnusson - 25 juli 2012 22:32

Är trött nu så jag orkar inte skriva så mycket...


Men jag var ju på hoppträning ikväll för Hannas "gamla" hopptränare, det gick helt ok, tror det kommer bli kanon med henne :)

Sammanfattar det hela med att både hästen och jag var genom svettiga, all utrustning likaså... Skojar inte, det har varit varmt idag...


Borde skutta in i duschen men jag är så trött så jag vet inte om jag orkar... Duscha imorgon på morgonen låter mer lockande just nu :p

Jaja, får se vad jag gör...


Men jag säger i alla fall God Natt till er alla :)


 

Av Jannike Magnusson - 25 juli 2012 10:30

Min älskade fina Carritcha <3

För ett år sedan fick du plötsligt akut somna in, måndag 25 Juli 2011 kl. 22.30

Du försvann från mig alldeles för tidigt, du skulle haft många år kvar. Men olycker kan man inte styra över, tyvärr.


Jag saknar dig något fruktansvärt, du var min värld. Min lilla ponny, du kommer alltid att ha en stor plats i mitt hjärta <3


     

     

                     

Av Jannike Magnusson - 25 juli 2012 08:28

Hade ingen täckning igår kväll varken på mobilen eller bredbandet :/  Så därför ingen uppdatering. Men vad handikappad jag kände mig, speciellt med mobilen då... Vaddå beroende liksom.


Men i alla fall så var jag hos hästen igår i stekande värme. Red dressyr i ridhuset och där kunde jag knappt andas, så det var ju ganska jobbigt :/

Jobbade mest med övergångar i alla gångarter och det gick bra :)  Travade av sen på grusvägen för att komma ut och kunna andas igen, haha! Surprise skötte sig bra i alla fall :)


Idag ska det bli hoppträningen, men vet ännu inte vilken tid. Ska träna för Hannas gamla tränare, så det blir första gången jag träffar henne så det ska bli roligt :)


Detta hade inte varit helt fel igår ;)  Nathalie och jag <3

    

Ovido - Quiz & Flashcards