jannikeochsurprise

Alla inlägg den 8 juli 2012

Av Jannike Magnusson - 8 juli 2012 11:27

Måste bara visa denna bilden!

Tog hem båda mina stövlar igår för att smörja dom, och det är verkligen sååå stor höjd-skillnad på dom nya och gamla, haha!

Men jag älskar verkligen mina gamla, dom har liksom hängt med i snart 10 år :)


 


Sitter och väntar på mammi och pappi :)  Dom är nog VÄLDIGT varma när dom kommer fram hit, haha!

Av Jannike Magnusson - 8 juli 2012 08:06

Blev inget bloggande igår kväll för jag började titta på en bra film som inte slutade förrän 23:20 ;)

 

Men jag var i stallet igår och red min lilla älskling :)

Det blev bara att jag tog fram ett hinder för jag såg på klockan att jag inte hann ta fram fler, men det blev i alla fall ett räcke.

Medans jag plockade fram det så var Surprise duktig och skrittade fram själv :) Min lilla söting <3

La ganska mycket tid på traven när jag red fram, hon var ganska mjuk redan från början och lyssnade bra på mina hjälper. Även när jag började hoppa så lyssnade hon kanonas, även om hon tyckte det var super roligt och gärna ville lägga in en högre växel!

Hade ställt hindret på ena långsidan, så jag höll igång galoppen och växlade mellan lång och kort anridning och även på voltspår.

 

Är jätte nöjd med passet, min lilla hopp pålle. Längtar tills vi kan komma ut på tävlings banorna och det dröjer nog inte så länge förrens vi kan det igen :)


   

Ovido - Quiz & Flashcards