jannikeochsurprise

Alla inlägg den 26 juli 2012

Av Jannike Magnusson - 26 juli 2012 08:27

Igår var det min första träning för Gunilla och jag tror det kommer bli kanon att träna för henne :)

Eftersom det var första gången hon träffade mig och Surprise, Hanna och Sara har hon tränat förut men inte sett varken Qallisma eller Bibbi så igår tittade hon mycket på pållarna och oss då ;)  För att se hur hon ska lägga upp träningarna.


Jag och Suppan hoppade vattenmatta utan några problem som helst :)


Direkt när jag kom hem så skrev jag upp både det Gunilla och det som Pia sa att jag behöver träna på. Bl.a att jag verkligen måste lära mig att känna vilken galopp det är så jag kan snabbt rätta om det är fel. Det har jag försökt lära mig ända sen jag började rida ungefär, känner mig som ett hopplöst fall där :/ Jag känner ju det direkt på ett volt spår men inte på rakt spår eller så, det är fruktansvärt frustrerande...


Jag ska börja skriva upp efter varje hopp och dressyr träningar vad jag ska träna på och vad som blivit bättre ;)


Längtar till nästa vecka och nästa hoppträning :)


 

Ovido - Quiz & Flashcards