jannikeochsurprise

Alla inlägg den 27 juli 2012

Av Jannike Magnusson - 27 juli 2012 13:50

Måste bara länka till den bloggen jag läser dagligen och som jag tycker är bäst :)

En tjej och en ponny som inspirerar mig mycket!


KLICKA HÄR   för att komma till bloggen som enligt mig är nummer 1.


 

Av Jannike Magnusson - 27 juli 2012 09:28

Dom senaste dagarna har det verkligen varit sjukt kanon varmt! Folk säger att man inte ska klaga, men varför kan det aldrig vara lagom?! Antingen öser regnet ner eller så är det typ 30 grader...


Jag orkar inte mkt när det är så här varmt...

Men igår så på kvällen övningskörde jag både till och från stallet :)

Tog hand om en varm häst. Red bara en sväng barbacka på ridslingan! Sen fick hon äta sitt kraft foder ute i skuggan, och när hon var ute i hagen igen så la jag in spån i boxen och tvättade vatten hinken. Stallet har ju blivit tvättat och målat ;)  Men nu är det klart och fint blev det!


Dagen idag har jag inga planer för just nu då jag är helt yr och mår illa :/  Men det blir la bättre!


Jag saknar oss så himla mycket. Du var min värld <3

 

Ovido - Quiz & Flashcards