jannikeochsurprise

Alla inlägg den 11 juli 2012

Av Jannike Magnusson - 11 juli 2012 09:16

Igår var jag, mamma och pappa i lilla Tomelilla ;)

Vi var på ett Nostalgi museum med saker från typ 50 och 60-talet. Det var lite roligt, men roligast hade nog pappa med alla gamla bilar som var där, haha!


Sen blev det lite käk och en sväng på Bo Ohlson!


På kvällen åkte jag och mamma till Suppan :)  När vi skulle hämta henne från hagen så stod hon ganska långt ner och först reagerade hon icke när vi ropade, sen ropade mamma igen och då flög huvudet upp och när hon ropade en gång till så fattade hon att det var hennes "mormor" och jäkla vilken fart hon fick :)  Lilla sötnöten <3


Först blev det lite dressyrande utan stigbyglar, det gick väl helt ok! Sen när kom ett litet hinder fram ;)  Hon var så söt när jag styrde på det 1:a gången, hon bara hrm, ska jag få hoppa nu efter dressyren ;)  Men det gick bra, hon älskar verkligen att hoppa min lilla skrutt!


Mamma filmade lite men jag har inte lagt det på datorn än och nu hinner jag inte för jag måste göra mig iordning för att åka till Falsterbo :D  Mor och far får klara sig själva idag, och då tycker jag att dom ska passa på att göra massa tråkigheter som jag ändå inte vill, haha!!


 

Ovido - Quiz & Flashcards