jannikeochsurprise

Alla inlägg under februari 2012

Av Jannike Magnusson - 17 februari 2012 08:41

Var hos frisören igår, i 4 timmar!

Ville ha tillbaka min naturliga hårfärg, eller så nära man kunde komma då eftersom jag var röd -och svarthårig.

Så gjorde en avfärgning, och sen någonting och så lite slingor. Klippte lite också ;)

Blev riktigt nöjd :D


Bilden tagen nu på morgonen, så osminkad och trött, men ni ser färgen i alla fall. Ignorera allt annat tack!

 

Av Jannike Magnusson - 16 februari 2012 09:00

Jana, min allra bästa vän. Vi har verkligen hållit ihop i alla väder. Hon får mig att skratta och må bra.


Du är guld värd <3


 

Av Jannike Magnusson - 15 februari 2012 09:19

Livet är svårt. Den som säger något annat är verkligen lyckligt lottad eller har vakum i hjärnan.

Mitt mående dalar. Är osocial och vill bara ligga i sängen. Orken finns inte längre.

Försöker ta mig till hästen, för väl där mår jag bra. Men det svåra är att ta sig dit där ingen ork finns, och tröttheten gör att just nu är sängen bäst.

Allt är bara jobbigt just nu, försöker bara klara dagen och min älskade, älskade Surprise.


Du är mitt Allt <3 Tack för att du finns!

 

Av Jannike Magnusson - 14 februari 2012 10:10

     

 
Av Jannike Magnusson - 14 februari 2012 10:00

             

 
Av Jannike Magnusson - 14 februari 2012 09:30

Jag är en sån allätare när det gäller musik så det kan verkligen vara allt.

Utom typ opera och lite så *haha*!

Av Jannike Magnusson - 13 februari 2012 12:05

Ska snart åka till stallet och rida med Hanna i snön :)

Sen om jag orkar och hinner innan bussen går så ska jag ta Minta också :)  Lilla vildponnyn!

Sen ikväll händer inget speciell...


Vinterbild, tagen för några år sedan :)

 


Matilda och jag för flera år sedan, tycker om denna mycket :)

 

Ovido - Quiz & Flashcards