jannikeochsurprise

Direktlänk till inlägg 31 maj 2012

Lite inköp från Ullared :)

Av Jannike Magnusson - 31 maj 2012 10:30

Det blev lite igår, men det blev inte som vanligt att jag mest köper till hästen och Jessica, haha! Men självklart blev det lite till dom med ;)

Har inte tagit bilder på sådana saker på hink, schampo m.m Vet ni, av dom sakerna jag kom hem med så var det bara 2 saker som kostade över 100-lappen :) Det var en saker som jag ville / behövde som tyvärr inte fanns, men då får jag shoppa på annat håll också, det är alltid roligt!


 

Schabrak med matchande benskydd.
Nödvändigheter, flugmedel och schampo.

 
Till mig blev det dessa t-shirts och linnen. Dom 2 understa är rid-tröjor.
Köpte även mysbyxor och ett par svarta capri-byxor i mystyg typ.

        

Till Jessica blev det en underbart söt keps, pyjamas och schampo / dushtvål med Hello Kitty ;)
Lite ute leksaker som mor och far ska ha hemma hos dom, studsboll, racketena är med kardborre på ena sidan och ett bubbel-svärd (min klara favorit).

        

En kylplatta till min laptop.
En film, nagelfilar, tofsar och en förvarings låda som jag ska ha pärlor i.
Till sist bokstöd som jag ska ha filmer emellan.

Kort och gott blev det en bra dag och en riktigt trött Jannike sen!

 
 
Caroline Bågfeldt

Caroline Bågfeldt

31 maj 2012 16:16

Sv: Åh vad snäll du är :D TACK!
Btw, schabraket var supersnyggt!

http://baraacarro.blogg.se

 
Ingen bild

Helena

31 maj 2012 19:02

Tack, vad bra nu har hon en pyjamas till och de andra sakerna var också kanon. Vad häftigt med ett bubbelsvärd! Kommer du hem något innan sommaren?

Jannike Magnusson

31 maj 2012 21:04

Jag kommer hem fredag 15/6 och stannar till måndagen för vi har möte då, med mina placerings ansvariga eller vad man ska säga, haha!

 
sara

sara

3 juni 2012 15:38

schabraket och benskydden var verkligen coola! :)

http://saraelsa.webblogg.se

Jannike Magnusson

3 juni 2012 19:19

Tack så mycket :)

 
Ingen bild

Bianca

23 oktober 2012 19:03

vad kosta schabraket? :)

Jannike Magnusson

24 oktober 2012 10:18

Om du menar schabraket från Ullared så kommer jag inte ihåg det :/

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jannike Magnusson - 20 januari 2013 09:53

Nu är jag så trött och galen på denna bloggportal, så nu flyttar jag :)   Nya bloggen http://jannikeochsurprise.wordpress.com/ ...

Av Jannike Magnusson - 18 januari 2013 18:33


    För att komma till tävlingen så klicka bara HÄR

Av Jannike Magnusson - 17 januari 2013 09:04


Igår anlände jag ju till Kalmar city, gjorde nada igår, jo vi var iväg och handlade ;)  Sen blev det en slappis dag vilket är ganska skönt ibland!   Idag tänkte jag vara lite duktig, ska fota lite saker som mamma och pappa ska sälja och även sånt...

Av Jannike Magnusson - 15 januari 2013 07:30


Dagen idag då. Blir hemma nu på fm för att passa alla vovvarna medans Lotta jobbar och Stefan ska hämta hö!   Sen ska jag till finaste hästen någon sen :)   Packa ska det göras också, för imorgon blir det Kalmar! Ska träffa lilla killen, so...

Av Jannike Magnusson - 13 januari 2013 21:29

Red ute på ridslingan idag. Min pålle var en knäppis... Hoppar upp och ner, hit och dit! Små stegrade och hade sig, haha! Tur hon är söt asså ;)   Hade varit super kul om någon hade fotat eller filmat, för det är ju liksom inte överdrivet många g...

Ovido - Quiz & Flashcards