jannikeochsurprise

Alla inlägg under juli 2012

Av Jannike Magnusson - 2 juli 2012 08:51

Uppdateringen i helgen har varit totalkass = 0. Jag har ingen direkt anledning, har bara inte orkat. Sorry :/


Men kan berätta att i Lördags på handledar utbildningen på körskolan var världstråkig, han pratade och pratade... Jag blev så trött i hjärnan ganska fort kan jag ju säga, och på vägen hem sen var hjärnan helt ur funktion... Men nu är det gjort i alla fall och idag ska vi åka och skriva in mig ;)


Hästen har motionerats lite i den äckliga värmen som man knappt har kunnat andas i...


Min garderob är helt klar, med golv och allt :)  Sakerna är där dom ska nu och mitt rum är äntligen inte längre en labyrint ;)

Visst blev det bra :)  och ja, det är 2 sadelhängare som sitter där på väggen, så nu slipper mina sadlar som inte används nu ligga på golvet!


 

 

Ovido - Quiz & Flashcards