jannikeochsurprise

Alla inlägg den 1 januari 2012

Av Jannike Magnusson - 1 januari 2012 19:26

Hästen sjuk idag :( Hanna sms:ade att Suppan hade feber, 38,2. När jag sen kom till stallet var hon svullen i ena bakbenet, var lite hängig men inte så farligt. Hon är inte halt, men hon ska motioneras lite lätt så att svullnaden går ner. Idag släppte jag henne i ridhuset, men hon gick bara med mig hela tiden, så jag fick springa så mycket jag orkade... Vilket inte blev så mkt eftersom jag fortfarende är lite sjuk *blä för det*. Men Suppan rörde i alla fall på sig, mest skritt då.


Imorgon åker jag nog till Surprise på eftermiddagen/kvällen och då blir det pyssel och lite ridning. Kolla febern och det också såklart!


 

Av Jannike Magnusson - 1 januari 2012 12:59

Brukar aldrig ge nyårslöften, men i år har jag faktiskt gjort det.

Mitt nyårslöfte: Att börja övningsköra och fixa körkort :)


Har ni gett några nyårslöften?

Ovido - Quiz & Flashcards