jannikeochsurprise

Alla inlägg den 28 januari 2012

Av Jannike Magnusson - 28 januari 2012 15:28

Nu har jag lagat ett av Suppans täcke, det tog lite tid *haha*. Har även sytt klart ett skrittäcke i fleece :)  Lite stolt över mig själv faktiskt, har gjort det helt på egen hand, utan beskrivning eller hjälp. Så nu hoppas jag verkligen att det passar... Lägger in en bild på det när Surprise fått prova det ;)


Nu ska jag slappa en stund och sen åka till hästen.


 

Av Jannike Magnusson - 28 januari 2012 08:46

Det blev en snabb tur i stallet. Jag red barbacka i ca. 1/2 timme. Det blev mestandels skritt då jag upptäckte att det gjorde riktigt ont i ryggen när jag travade :/  Men vi jobbade på i skritten, och allt funkade :)  Hade den där underbara conection med Suppan, jag behövde bara tänka och då gjorde hon :D  Så det var riktigt mysigt.


 


Är riktigt ordentligt trött på min kropp och mina muskler nu :(

Av Jannike Magnusson - 28 januari 2012 08:32

  • Att inte titta ner så mycket på hästen. Har blivit bättre på det, men inte helt ok än...

Ovido - Quiz & Flashcards