jannikeochsurprise

Alla inlägg den 3 januari 2012

Av Jannike Magnusson - 3 januari 2012 11:01

Jag blir så fruktansvärt irriterad, människan tror att han kan och vet ALLT! Fast experter och forskar säger en helt annan sak så vet han ju alltid bäst. Å, irriterande människa! Herregud, fatta nån gång att du inte kan allt. Bara för att du varit med om så mycket så finns det liksom så mycket mer vetskap om saker och ting nu än för 40 år sen. Men nä, alla andra har fel, bara han har ju rätt i allt. Mmm, eller hur!


Var bara tvungen att få skriva av min ilska.


Känner ni någon sådan person som tror att den kan allt?

Av Jannike Magnusson - 3 januari 2012 07:09

Igår hade Suppan mindre feber, 37,7. Men hon var svullen i benen, men svullnaden gick ner lite efter jag ridit. Jag och Hanna red i ridhuset, skrittade mest hela tiden, jag travade bara lite.


 

Ovido - Quiz & Flashcards