jannikeochsurprise

Alla inlägg den 15 januari 2012

Av Jannike Magnusson - 15 januari 2012 14:09

Jodi och jag. Jag hade henne när ägaren var gravid. Då var hon precis inriden, så jag fick äran att utbilda denna underbara ponnyn <3

 


Dessa hoppade jag över för jag har inga filmer. Det är mer nu på sista tiden som jag försöker få folk att filma mig och Suppan ;)


9. EN FILM FRÅN EN LD.

10. EN FILM FRÅN EN LC.

11. EN FILM FRÅN EN LB.

12. EN FILM FRÅN EN LA.

Av Jannike Magnusson - 15 januari 2012 08:07

Eftersom Sara inte kunde rida henne igår så åkte jag dit, trots ryggen.

Började med att longera henne och det gick bra. Hon var lugn och drog inte i linan en enda gång. Sen satte jag upp på henne. När jag satte lite krav på henne ville hon inte vara med alls... Så det blev kämpigt! Jag tappade benen och så när jag kände av rygg ontet. Så jag kämpade på till hon gav med sig lite. Orkade inte rida igenom henne, så när hon lyssnade en liten stund så gav jag henne långa tyglar.


Just nu är jag så arg på min rygg :/ Men idag tänker jag bara longera henne, inspänd också.


 

Ovido - Quiz & Flashcards