jannikeochsurprise

Alla inlägg den 14 januari 2012

Av Jannike Magnusson - 14 januari 2012 09:44

Jag har haft ont i ryggen till och från ett bra tag och igår hade jag så fruktansvärt ont. Så till slut fick jag se mig besegrat, fick tag på Hanna och hon skulle longera Suppan om hon hann. Jag ringde till och med till en massör och fick en tid redan på Måndag. Känns lite sådär, hatar min kropp så fruktansvärt mycket. Kom på en stund efteråt att jag dessutom beställt tid hos en man... Jaja, så kan det gå.


Idag skulle Hanna och jag hoppat med våra pållar, men hon hade glömt att hon skulle på teater så det får bli en annan dag. Om min rygg pallar så ska jag i alla fall longera Suppan, och sen kanske rida lite barbacka. Om inte så sa Sara att hon kunde ta henne idag :) Så hon får röra på sig hur eller hur! Thats good!

Ovido - Quiz & Flashcards