jannikeochsurprise

Alla inlägg den 6 januari 2012

Av Jannike Magnusson - 6 januari 2012 19:41

Idag satt jag på en riktig krut pålle! Jag har ju precis börjat sätta igång henne efter vilan, så jag vill ju inte att hon ska överanstränga sig.

Jag tog en liten galopp i båda varven, det tyckte hon var så roligt så det blev bock och sparkut ;) Hon brukar typ aldrig göra så när jag sitter på, bara när hon är lös och vi busar...

I slutet skrittade jag ut en sväng, och hon var ju cool, ända tills vi var på väg hem. Jag tror hon är lite scitzofren, hon blev plötsligt övertygad om att hon var en ponny hingst som skulle visa upp sig för hästarna i hagarna...


Finaste Surprise idag!

        

Av Jannike Magnusson - 6 januari 2012 09:07

Har länge velat ha en ny hjälm, en lättvikt och med bra ventilation. Så nu beställde jag denna hjälmen från Uvex :)


 

Av Jannike Magnusson - 6 januari 2012 08:25

Hade lite tråkigt härom dagen så fixade en liten film från hästgården som jag jobbat på :)  Underbart ställe det där!

Det var första gången jag gjorde en film på min nya dator, och det programmet är annorlunda från mitt gamla, men det blev ok i alla fall...


Ovido - Quiz & Flashcards