jannikeochsurprise

Alla inlägg den 26 januari 2012

Av Jannike Magnusson - 26 januari 2012 12:39

Suppan var verkligen taggad på hoppningen igår ;)  Vi hade gymnastikhoppning. Gjorde en liten snabb bild på övningen. Ett hinder, 2 galoppsprång, 3-studs och 2 galoppsprång till sista hindret. I slutet gjorde Tord om studsen till en oxer. Första gången vi kom på det så blev Suppan lite överraskad att studsen var borta och tänkte stanna, men jag sa hoppa och det gjorde hon. Men bommarna och ett hinderstöd flög, men min underbara häst hoppade, så jag var stolt över henne i alla fall :)

Även om hon bara ville rusa till hindrena så försökte jag göra som Tord sa, att inte hålla i henne så mycket med handen, och då fick hon tydligen RIKTIGT bra bakben. Men jäkla vad fort det gick mellan hindrena *haha* men jag hann styra ;)


 

Ovido - Quiz & Flashcards