jannikeochsurprise

Alla inlägg den 11 januari 2012

Av Jannike Magnusson - 11 januari 2012 20:33

Har inte speciellt många hoppbilder på mig och Surprise (måste skaffa). Men klart jag har andra hoppbilder, idag blir det denna på mig och min älskade lilla Carritcha <3


 

Av Jannike Magnusson - 11 januari 2012 12:13

Har inget speciellt att skriva så jag tänkte bjuda på en bildbomb på en massa hästar som jag hållit på med (dom flesta är för riktigt länge sen). Jag har laddat upp bilder på dom som jag antagligen inte visat här på bloggen förut.


Have fun :)

 

    

O'boy. 

  

Lady.

   

Ture.

  

Rockiana.

     

Bailys.

 

Calle. 

 

Toddy.

    

  Pascal.

 

Ra-Tana.

 

Jodi.

 

Tjorven.

 

Stefan. (Jätte suddig bild, but I like it)

 

Linus.

   

Lotte.


Nu får det nog räcka med bilder i detta inlägget ;)

Ovido - Quiz & Flashcards