jannikeochsurprise

Alla inlägg den 4 januari 2012

Av Jannike Magnusson - 4 januari 2012 17:03

* Börja tävla lokalt med Surprise.

* Fixa körkort.


Det är "bara" 2 saker, men nu när jag mår mycket bättre psykiskt så vill jag inte förstöra det... Men dessa sakerna kommer jag klara av :)


 

Av Jannike Magnusson - 4 januari 2012 11:06

Tassa och Stoja har börjat rymma. Förut var det bara Stoja, och då höll hon sig alltid i närheten och kom med än gång man ropade. Men nu har hon börjat dra med sig Tassa och då när dom är två så kan dom ge sig av lååångt :(  Idag på morgon stack dom igen när dom var själva på gården i typ 2 sekunder. Stefan tog som vanligt bilen och körde och letade och stannade kvar hemma och höll utkik. Idag kom dom faktiskt hem själva, först kom Tassa så när jag släppt in henne i huset så började jag ropa på Stoja i hopp om att hon var i närheten, men ingen vovve kom. Så jag gick in och började torka en blöt Tass. Nästa gång jag kikade ut såg jag Stoja!


Båda hundarna hemma igen, och inte fullt så skitiga som dom kan vara när dom varit ute på äventyr...


 

Av Jannike Magnusson - 4 januari 2012 08:10


Jag skulle verkligen vilja vinna denna tävlingen, tycker att det lila är så fint nämligen :)

Tävlingen hittar du HÄR


Ovido - Quiz & Flashcards