jannikeochsurprise

Alla inlägg den 16 januari 2012

Av Jannike Magnusson - 16 januari 2012 20:18

Nu har jag haft en brun outfit (som ni ser i headern). Har nu köpt så jag kan ha en röd också :) På bilden så ser det ut som om allt är i olika röda nyanser men så är det inte i verkligheten.


 

Av Jannike Magnusson - 16 januari 2012 16:27

Idag på morgonen så har jag fått massage, eller ja, det var ju inte skönt någonstans. Han sa att jag hade låsningar i hela kroppen ungefär och att musklerna var hårda som sten. Han tyckte inte alls att det var konstigt att jag inte orkade hålla om med benen när jag rider. Musklerna har typ krullat ihop sig... Sen snackade han om mina nerver och så kände han något vid typ 3, 4 ryggkotan och frågade om jag trillat av. Nopp, inte nyligen. Men om man ramlat av och slått i svanskotan så kan det ge problem flera år efteråt.


Det kändes bättre direkt efter massagen, men nu har jag ont igen :/ Det känns säkert bättre direkt efteråt för då är man så lättad över att tortyren är över *nehehe*

Ska dit på Onsdag igen, för det kommer nog ta några gånger innan min kropp är som den ska!!


 

Ovido - Quiz & Flashcards