jannikeochsurprise

Alla inlägg den 13 januari 2012

Av Jannike Magnusson - 13 januari 2012 19:23

På den här bilden är min finaste Surprise bara 4 år ;)

 

Av Jannike Magnusson - 13 januari 2012 11:54

Suppan är verkligen ett krutpaket just nu. Så igår tog jag fram lite bommar på böjt spår och småhinder som jag ställde så jag kunde hoppa på volt och byta varv och så.

Hon var som en hoppande ångvält mest hela tiden. Fick kämpa som sjutton för att få henne något sådär lugn. Mycket avbrott och igångsättningar. Kämpade med att få henne att vänta innan hindrena och inte dra iväg som en galning så fort jag styrde henne mot ett hinder. Till slut kunde jag i alla fall trava till hindrena och sen ta tillbaka henne efter. Men jag kan ju säga att jag var totalt slut, känns ju i kroppen att jag varit sjuk ett tag, men muskler och konditionen kommer väl tillbaka fort får jag hoppas!


Idag ska jag definitivt longera henne innan jag rider!


Gammal, gammal bild.

 

Ovido - Quiz & Flashcards