jannikeochsurprise

Alla inlägg den 25 januari 2012

Av Jannike Magnusson - 25 januari 2012 12:47

 


Tävlingen hittar du HÄR eller klicka på bilden.

Av Jannike Magnusson - 25 januari 2012 12:33

Trots att jag och Suppan inte är helt igång så pratade jag med Tord idag, så vi ska vara med ikväll :)  Vi skulle ha gymnastikhoppning och lite så. Sen får jag se hur mkt min kropp klarar, men det har ju gått bra hittills så det ska nog funka ;)


Orkar kanske inte blogga efter träningen, men i så fall så blir det uppdatering imorgon istället.

Av Jannike Magnusson - 25 januari 2012 07:47

Jag har alltid tyckt om hästar. Jag red lite då och då innan jag började på ridskola. Efter mycket tjat så fick jag börja på rida på ridskola när jag var 11 år. Det var på KBF (Kalmarbygdens Fältrittklubb), och där blev jag kvar i många, många år, fram till 2006 då jag flyttade till Gotland och började jobba på en hästgård, Sindarve.


Nu bor jag och finaste Surprise i Skåne :)


Jag och O'boy. Min första favorithäst, han lärde mig mycket. Första tävlingen var med honom också <3

 

Ovido - Quiz & Flashcards