jannikeochsurprise

Alla inlägg den 9 januari 2012

Av Jannike Magnusson - 9 januari 2012 21:29

Alla hästarna i stallet verkar ha fått något fruktansvärt mycket energi, och Suppan är verkligen inget undantag.

Idag bara kände jag till slut att det var liksom ingen idé att tro att det skulle bli speciellt mycket vettig ridning, så då satsade jag mest på att hon skulle få göra sig av med energi. Så när jag travade av så kunde jag rida på ganska lång tygel och hon dampade inte iväg, så det var ju bra ;)


Nu är jag giganto trött, så snart kommer jag att slänga mig i sängen och gosa in mig under täcket...

Men jag kommer förhoppningsvis sova lite bättre än dessa två *hehe* Bilden är från Cabré 2003 (?) och det är Cissi, Sara och Elin :)

 

Av Jannike Magnusson - 9 januari 2012 12:22

Här blir det 2 bilder, en på Surprise och en på min ponny Carritcha trots att hon tyvärr inte längre är i livet.

   

Av Jannike Magnusson - 9 januari 2012 07:31

Just nu har jag en extremt pigg häst, så igår försökte jag sätta henne i arbete så mycket som möjligt. Red mycket på volter och serpentiner. Lade in lite öppna på långsidorna också. Mycket övergångar så hon skulle lugna ner sig.

Ibland krullade hon ihop sig och stod och studsade på samma plats. Men i slutet fick jag henne att trava lite lugnare i alla fall ;)


Bild från i somras.

 

Ovido - Quiz & Flashcards