jannikeochsurprise

Alla inlägg den 12 januari 2012

Av Jannike Magnusson - 12 januari 2012 14:31

Har inte tävlat något detta året...

Men enbild från förra året kan jag ju bjuda på i alla fall ;)


 

Av Jannike Magnusson - 12 januari 2012 11:41

Usch, säg inte att jag ska få sömnproblem igen :(  Som idag (i natt) vaknade jag vid 2, hade då sovit knappt 3 timmar. Kunde inte somna om och vid halv fyra gav jag upp att försöka. Men sen vid 6 kände jag mig tröttare och gick då och lade mig igen och somnade faktiskt och sov till 10. Så det var ju bra i alla fall!


Idag blir det stallet och rida finaste Surprise :)  Men just nu blåser det som sjutton att regnar lite, så jag hoppas verkligen att det slutar för att annars kommer jag vara totalt dränkt när jag kommer till stallet, om jag inte blåst iväg innan jag har kommit fram förstås... *hehe*


Jaja, nu ska Jannike slappa!!

Ovido - Quiz & Flashcards